Article title:
МЕТОДИКА ПОСТРОЕНИЯ БРЕНДА ЛЕЧЕБНО-ПРОФИЛАКТИЧЕСКОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Author:
Шевченко О.С., Тхориков Б.А.
Keywords: медицинское учреждение, бренд, тест тематической апперцепции
Pages: 65-69
Abstract: В работе представлен результат разработки бренда медицинского учреждения на основании применения оригинальной авторской методики.
Full text is not available
Our expert team reviews the manuscript and prepares a useful report regarding what can be improved. It's fast and it's FREE.
We are also professionals in language editing. Try us and learn more about what our services by clicking here
Archive
- 2024 - Том 14, Выпуск 11
- 2024 - Том 14, Выпуск 10
- 2024 - Том 14, Выпуск 9
- 2024 - Том 14, Выпуск 8
- 2024 - Том 14, Выпуск 7
- 2024 - Том 14, Выпуск 6
- 2024 - Том 14, Выпуск 5
- 2024 - Том 14, Выпуск 4
- 2024 - Том 14, Выпуск 3
- 2024 - Том 14, Выпуск 2
-
Full archive